Yüksel Yıldırım, Fransa’da sâhibi olduğu USL Dunkerque ile kulübün kurumsal kimliğini baştan aşağı yenileme sürecine girdi. İki yıl önce kulübü satın alan Yıldırım, hem taraftarla güçlü bir bağ kurdu hem de sahada ve saha dışında kulübü daha güçlü hâle getirmek için harekete geçti.
Bu değişimin ilk adımı ise logoda atıldı. Yıldırım’ın direktifleriyle, kulübün târihî simgelerinden biri olan ve daha önce arka planda kalan yunus figürü, artık logonun merkezinde yer alıyor.
Kulüpten yapılan açıklamada, yeni logonun Dunkerque şehrinin denizcilik geleneğini ve kulübün 115 yıllık mirasını onurlandırdığı ifâde edildi ve şu ifadeler kullanıldı:
Logonun merkezindeki kalkan, kulübün 115 yıllık mîrâsını onurlandırıyor. Kulübün etrafındaki şehrin topluluğunu temsil eden çift sınırla vurgulanan Dunkerque târihinin gücünü ve korumasını sembolize ediyor.
Kulübün târihî bir amblemi olan yunus, artık sadece bir maskot olmaktan öteye geçiyor: Dunkerque’nin denizcilik DNA’sını, canlılığını ve enerjisini temsil ediyor. Kulübün monogramı etrafına sarılan yunus, spor projesi içinde koruma ve ileri momentum fikrini iletiyor.