Samsunspor ile HBO Max arasında reklam ortaklığı: “The Last of Us” tanıtımı sahada
Samsun | Nisan 2025
Samsunspor Kulübü, Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın plâtformu Max ile dikkat çekici bir reklam anlaşmasına imzâ attı. Kulüpten yapılan açıklamada, Amissos Çoklu Kulüp Sâhipliği Grubu’nun sektörler arası iş birlikleri kurma vizyonu doğrultusunda gerçekleştirilen bu işbirliğinin, spor ve kültürü buluşturan bir örnek olduğu vurgulandı.
GALATASARAY MAÇINDA MAX LANSMANI
Reklam kampanyası, Samsunspor’un Galatasaray’a karşı oynadığı iç saha maçında hayâta geçirildi. Anlaşma kapsamında:
- Oyuncular, HBO’nun popüler dizisi The Last of Us logolu ısınma kıyafetleri giydi
- Maçta Max, göğüs sponsoru olarak yer aldı
- Stadyum genelinde Max marka görünürlüğü sağlandı
- LED ekranlarda The Last of Us 2. sezon fragmanları birden fazla kez yayınlandı
Max, Türkiye’de 77. yayın pazarı olarak lansmanını gerçekleştirirken, bu kampanya dizinin 2. sezonuna olan ilgiyi pekiştirmeyi hedefledi.
FUTBOL, KÜLTÜR VE İNOVASYONUN BULUŞMASI
Samsunspor ve Max arasındaki bu anlaşma, Türkiye’de türünün ilk örneği olarak nitelendiriliyor. Amissos grubu tarafından yürütülen bu cesur ve yaratıcı ortaklığın, kulüplerin ticâri potansiyelini ve görünürlüğünü artırma misyonunu desteklediği belirtiliyor.
Amissos çoklu kulüp sahipliği grubu genelinde sektörler arası işbirlikleri kurma vizyonumuza bağlı olarak, Warner Bros. ile Samsunspor olarak çığır açan bir ortaklığı öne çıkarmaktan gurur duyuyoruz. Discovery’nin yayın platformu: Max. Galatasaray’a karşı oynanan iç saha maçında, hem HBO Orijinal dizisi The Last of Us’ın merakla beklenen 2. Sezonunu hem de Max’in Türkiye’de 77. ülkesi olarak lansmanını tanıtmak için Max ile ortaklık kurduk. Bu 360 derecelik spor devralımı da türünün ilk örneği Türkiye’de ve öne çıkanlar: • Seri logolu ısınma kitleri • Tek maç göğüs sponsoru olarak Max Tam stadyum markası LED ekranlar • The Last Of Us Sezon 2 fragmanının birden fazla gösterimi. Bu aktivasyon, Amissos’ta sürdürmeye çalıştığımız cesur, yaratıcı ortaklıkları örneklendiriyor. Bu ortaklıklar, kulüplerimizin görünürlüğünü ve ticari potansiyelini yükseltmek için futbolu kültür ve inovasyonla birleştiriyor.